L’Espai Isern Dalmau de Barcelona acull la presentació del llibre ‘Algoritmocràcia’ d’Arthur Grimonpont

28/06/2024

El pròxim dimecres 3 de juliol a les 19 h l’Espai Isern Dalmau de La Fundació Lluís Coromina acollirà la presentació del llibre Algoritmocràcia, d’Arthur Grimonpont. Una obra que exposa amb vocació divulgativa, dades irrebatibles i contundència argumentativa, els perills i les conseqüències negatives que les xarxes socials tenen sobre la nostra societat, i proposa els mecanismes per corregir-ho.

Coorganitzada amb l’editorial Llibres del Segle, la presentació tindrà lloc el dimecres 3 de juliol a les 19 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona, i comptarà amb la participació del periodista Gerard Bagué i dels dos traductors del llibre, Albert Punsola i Maria Soler.

Aquest assaig manifesta la prioritat absoluta de posar al servei de l’interès general totes les plataformes socials i les seves IA de recomanació. Una mesura que, segons assegura, combatria els problemes socials derivats del seu ús abusiu: addicció, deteriorament de la salut pública, aïllament i radicalització.

Horaris:

De dimarts a divendres de 17 h a 20 h