L’Espai Isern Dalmau acull la visita guiada a l’exposició ‘Ressonàncies europees: Eduard Bigas evoca Josep Pla’ de la mà del mateix autor

23/09/2024

L’Espai Isern Dalmau de Barcelona acollirà el pròxim dijous 26 de setembre a les 18.30 h una visita guiada a l’exposició Ressonàncies europees: Eduard Bigas evoca Josep Pla. De la mà del mateix autor, Eduard Bigas, el públic podrà descobrir una sèrie de peces creades per a l’ocasió que s’inspiren en la lectura de l’obra de l’escriptor Josep Pla.

A partir de diversos espais que han marcat la seva trajectòria vital, l’exposició il·lustra el perfil cosmopolita que uneix els dos artistes. Es tracta d’una proposta que s’emmarca en una iniciativa col·lectiva coordinada per BonArt, que compta amb la participació de diversos equipaments culturals i que acull exposicions d’homenatge a l’obra del pintor empordanès.

La visita guiada tindrà lloc el dijous 26 de setembre a les 18.30 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona.